Udział w Kongresie pozwala spojrzeć na branżę kosmetyczna w szerszej perspektywie niż na co dzień. Prezentowane są zarówno nowe inspirujące idee, jak i praktyczne sposoby rozwiązania konkretnych problemów. Wracałam do pracy z głową pełną pomysłów.
Katarzyna Równy
Specjalista ds. Informacji Naukowej, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Miniony już 9 Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego jak i Farmaceutycznego był bardzo udany pod kątem ilości ciekawych wykładów jak i miejsca, w którym się odbył. Jak co roku to 2 dni maratonu wykładowego, nie mniej jednak spędzone w miłej atmosferze. Rozmowy z branżowymi kolegami z dala od codziennych spraw często są bardzo inspirujące. Tegoroczna wycieczka branży farmaceutycznej była perfekcyjnie zorganizowana na miejscu, a czas spędzony w zakładzie doskonale wykorzystany. Mam nadzieję, że organizatorzy w następnych latach nadal będą utrzymywać podobny poziom merytoryczny wykładów jak i zaplanują kolejne równie ciekawe miejsca do odwiedzenia.
Ewa Kubis-Jarzec
Dyrektor ds. Badań i Rozwoju, Jago-Pro Sp. z o.o.
Dziewiąta edycja Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego była dla mnie nieocenioną dawką wiedzy i inspiracji oraz okazją do zawarcia interesujących znajomości. Świetnie zorganizowana wizyta w fabryce opakowań Bell pozwoliła mi poznać dotąd nieznany obszar produkcji. Były to trzy dni, które zdecydowanie zmotywowały mnie do dalszej pracy i rozwoju, dzięki czemu będę to wydarzenie zawsze miło wspominać.
Anna Kuczyńska
Technolog, APN Cosmetics
Pierwszy raz miałam przyjemność gościć na Kongresie Świata Przemysłu Kosmetycznego. Uważam, że dla technologa jest to jedno z ważniejszych wydarzeń tego typu. Zarówno cała strona organizacyjna Kongresu, jak też strona merytoryczna, dopracowane zostały doskonale. Duży plus za profesjonalnych, ciekawych prelegentów oraz skupienie na aktualnych i niezwykle ważnych tematach (jak np. nowa ustawa o kosmetykach, metale
ciężkie w kosmetyce, maszyny produkcyjne czy tez innowacyjne surowce, odpowiadające obecnym na rynku trendom). Bardzo dobrze wspominam także wizytę w zakładzie produkcyjnym firmy Bell – niezmiernie miło jest zobaczyć, z jakim rozmachem rozwijają się polskie firmy kosmetyczne i na jak wysokim poziomie stoją obecnie nasze fabryki. Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego jest wydarzeniem, na którym po prostu trzeba być. Przyszłoroczny kongres został już wpisany w mój terminarz wyjazdów na rok 2019. Mam nadzieję, że spotkamy się tam za rok w równie licznym gronie!
Magdalena Stypuła
Główny Technolog, Euphora Grzegorz Wnęk Spółka Jawna
Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego jest wydarzeniem, które gromadzi specjalistów, kadrę zarządzającą branży kosmetycznej. Jest wydarzeniem, które umożliwia podzielenie się wiedzą, nowościami, pomysłami z innymi uczestnikami. Bardzo dobrze, że są wystawcy, którzy maja swoje prezentacje. To również pozwala na znalezienie interesujących rozwiązań w firmie. 9 Kongres był dla mnie źródłem nowych inspiracji. Byłam pod dużym wrażeniem wykładu pana Łukasza Pyzioła „Innowacje – ewolucja czy rewolucja w przedsiębiorstwie”. Czym jest innowacja? – jest często zadawanym pytaniem, na które jest wiele odpowiedzi. Wykład pana Pyzioła umożliwił mi lepsze zrozumienie zagadnienia „innowacji”. Z racji tego, że jestem odpowiedzialna za Dział Badawczo-Rozwojowy w prężnie rozwijającej się firmie, ważne jest dla mnie dogłębne zrozumienie tego pojęcia.
Podczas tego kongresu pojawił się temat nośników składników aktywnych („VECTICELL – unikalna platforma dostarczania substancji czynnych w kosmetykach” D.Lipki; „Najnowsze formulacje komponentów aktywnych – dedykowane preparaty i dodatki do zastosowania w nowoczesnych kosmetykach” prof. J.Gubernatora). Jak wiadomo kosmetyki kolorowe również zmierzają w stronę „pielęgnacyjnych”, a za tym idzie potrzeba i chęć sprostania potrzebom rynku i panującym trendom. Wszelkie nowości związane z kosmetyką pielęgnacyjną przekładają się / zasilają „świat kosmetyki kolorowej”. Kongres daje świetną możliwość do nawiązania nowych kontaktów, wymiany informacji. Bardzo podoba mi się forma, sposób organizacji kongresu. Bloki tematyczne, przerwy umożliwiające odwiedzenie stoisk, rozmowy z wystawcami, przedstawicielami z branży, jak również atrakcje wieczorne, które pozwalają na zwolnienie i pełen relaks w miłym towarzystwie.
Aneta Łękawska Wąs
R&D Manager, NUCO E. i G. Kosyl s.j.
Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego już na dobre wpisał się w kalendarz corocznych wydarzeń krajowej branży kosmetycznej. Każdorazowo jest to świetna okazja nie tylko do nawiązania nowych, ale przede wszystkim zaciśnięcia i pielęgnacji zbudowanych wcześniej relacji z kontrahentami, często w nieco mniej zobowiązującej atmosferze niż w codziennych kontaktach. Tegoroczna edycja również nie zawiodła oczekiwań, zwłaszcza że rozmowom kuluarowym towarzyszył tradycyjnie bogaty program ciekawych prelekcji specjalistów z różnych dziedzin. Garść cennych informacji z zakresu m.in. aktualnych trendów, legislacji, badań, produkcji czy w końcu sprzedaży kosmetyków, przekazanych podczas dwóch dni Kongresu, pozwoliła na uaktualnienie fachowej wiedzy i spojrzenie na branżę ze znacznie szerszej perspektywy. Dziękuję Organizatorom, Gospodarzom oraz Partnerom Kongresu za możliwość spotkania i do zobaczenia za rok!
Marcin Siekierski
Technical and Sales Manager, Provital Polska Sp. z o.o.
Od jedenastu lat przyjeżdżam na to wydarzenie i mam okazję spotkać się z partnerami z branży i farmaceutycznej i kosmetycznej, wszystko w jednym miejscu. Jest to wspaniałe miejsce do robienia interesów, do integracji, do skontaktowania się nie tylko z klientami, którzy praktycznie wszyscy są tutaj na miejscu, ale także z konkurencją, z partnerami, z dostawcami. Tak więc gorąco polecam, ja będę uczestniczyć w każdej edycji.
Grzegorz Dziewanowski,
S.M.Art
Można spotkać się z naszymi klientami, nie zawsze w oficjalnej, często też w nieoficjalnej, bardzo miłej atmosferze. Można, że tak powiem, rozwinąć kontakty czy też nawiązać nowe kontakty w branży kosmetycznej.
Jacek Olko,
Elpes