Prezentacja otwierająca
Zielony Ład – nowy zrównoważony porządek Europy
Zielony Ład Opakowań – przyszłość opakowań w Europie
Stworzenie kosmetyku godnego XXI wieku wiąże się już nie tylko z innowacyjną formułą. Konsumenci coraz świadomiej wybierają kosmetyki dopasowane do ich stylu życia kierując się zarówno indywidualnymi wymaganiami jak także modą kreowaną przez społeczeństwo oraz media. Prezentacja przedstawia kierunek zmian jakie zachodzą na współczesnym rynku w związku z samą formą kosmetyku jak również jego opakowania. Skupimy się na możliwościach wyróżnienia swojego produktu przez pryzmat jego właściwości, wyglądu oraz wyróżniających go deklaracji marketingowych. Poprowadzimy przez proces powstawania kosmetyku od koncepcji aż do jego finalnej formy.
Współczesne problemy i wyzwania w ocenie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, to nie tylko ważne tematy w odniesieniu do bezpieczeństwa, ale również istotne czynniki wskazujące na trendy w przemyśle kosmetycznym. Istnieje wiele ważnych pytań, na które muszą odpowiedź sobie nie tylko safety assessorzy, ale również producenci, którzy chcą nadążyć za współczesnymi oczekiwaniami i trendami. Jakich i ile produktów kosmetycznych stosuje współczesnych mężczyzna? Jaki wpływ wywiera metroseksualność, spornoseksualność i lumberseksualność na częstotliwość i ekspozycję produktów kosmetycznych dla mężczyzn? Czy dzieci poniżej trzeciego roku życiu powinny być traktowani łącznie w ocenie narażenia? Na ile dziennie składników kosmetycznych naraża się współcześnie kobieta? Jakie mamy wyzwania wobec oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych w postaci np. aerozoli, proszków? Czy te czynniki wpływają na poszukiwanie niszy wśród odbiorców? Te i inne wybrane zagadnienia zostaną poruszone na warsztatach poświęconych współczesnym problemom i wyzwaniom w ocenie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych.
Zapewnienie jakości na każdym etapie produkcji
Moda na produkty naturalne i organiczne pojawiła się kilka lat temu, jednak ostatnio znacznie przybrała na sile. Większa świadomość konsumentów i przejrzystość rynku kosmetycznego pozwala na wybór kosmetyków pod indywidualne wymagania każdego klienta. Dla producentów, kosmetyki naturalne i organiczne, to jednak nadal spore wyzwanie, nie tylko odnośnie stabilności produktów ale również cen surowców. Jeśli producent chce jeszcze bardziej wyróżnić swój produkt, czyli oznaczyć jednym z wielu logo standardów dotyczących kosmetyków ekologicznych musi liczyć się z dodatkowymi, znacznymi kosztami certyfikacji i audytów. I tutaj pojawia się pytanie: Czy jest to zbędny wydatek, czy może inwestycja? Te i inny zagadnienia odnośnie trendu naturalności będą omawiane na wykładzie „Kosmetyki naturalne i organiczne – wydatek czy inwestycja.
Industry 4.0 – realne korzyści z zastosowania nowych technologii przed i w czasie epidemii COVID-19
Gotowi na przyszłość – zastosowanie nowych technologii w magazynie
Healthy Beauty. Czyli o tym jak trendy konsumenckie wpływają na standardy higieniczne w fabrykach L’Oréal
Strategia marki kosmetycznej – dlaczego warto?
Kryzysy były, są i będę! W skali mikro, makro i globalne. COVID-19 postawił firmy w całkowicie nowej sytuacji, z którą nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia: zapaść rynku i sprzedaży, problemy finansowe, kłopoty z dostawcami i klientami, być może konieczność redukcji zatrudnienia, całkowicie nowe oczekiwania konsumenckie, nowa „rzeczywistość”. Nie wiemy co przyniesie nam przyszłość. Badania potwierdzają, że dobrze przygotowane firmy wygrywają ta walkę w trudnym kryzysowym czasie. Przygotuj się na następny kryzys! Pigułka praktycznej wiedzy. Zapraszamy serdecznie!