base64 image logo
Agenda

Program konferencji

17. LISTOPADA - WTOREK

7.30 - 9.30
7.30 - 9.00
Rejestracja uczestników kongresu
9.00 - 9.30
Nowoczesna fabryka – nowoczesne technologie i urządzenia – proces produkcji ukierunkowany na doskonałość. Jak największa fabryka L’Oréal na świecie odpowiada na potrzeby swoich klientów i konsumentów

Prezentacja otwierająca

Ewa Urbaniak, Dyrektor fabryki L’Oréal Warsaw Plant
9.30 - 10.30
BLOK I. PRZEMYSŁ KOSMETYCZNY. WYZWANIA DLA PRODUCENTÓW KOSMETYKÓW
9.30 - 9.50
Zielony Ład – nowy zrównoważony porządek Europy

Zielony Ład – nowy zrównoważony porządek Europy

Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego
9.50 - 10.10
Zielony Ład Opakowań – przyszłość opakowań w Europie

Zielony Ład Opakowań – przyszłość opakowań w Europie

dr inż. Ewa Starzyk, dyrektor ds. naukowych i legislacyjnych w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego
10.30 - 11.00
Przerwa kawowa - rozmowy biznesowe przy stoiskach
11.00 - 13.00
BLOK II. OPAKOWANIE. PACKAGING OF TOMORROW – TRENDY W OPAKOWANIACH I PROJEKTOWANIU OPAKOWAŃ
11.00 - 11.30
Nowe trendy w opakowaniach w fabryce L’Oréal Warsaw Plant i Grupie L’Oréal
13.00 - 14.15
Lunch
14.15 - 15.30
BLOK III. SUROWCE KOSMETYCZNE. INSPIRUJĄCE ROZWIĄZANIA I RECEPTURY
15.30 - 16.15
Przerwa kawowa - rozmowy biznesowe przy stoiskach
16.15 - 17.45
BLOK IV. BADANIA I ROZWÓJ. INNOWACYJNE FORMUŁY DOPADOWANE DO TOŻSAMOŚCI MARKI I OCZEKIWAŃ KONSUMENTÓW
17.45 - 19.00
WARSZTATY
Współczesne problemy i wyzwania w ocenie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych

Współczesne problemy i wyzwania w ocenie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, to nie tylko ważne tematy w odniesieniu do bezpieczeństwa, ale również istotne czynniki wskazujące na trendy w przemyśle kosmetycznym. Istnieje wiele ważnych pytań, na które muszą odpowiedź sobie nie tylko safety assessorzy, ale również producenci, którzy chcą nadążyć za współczesnymi oczekiwaniami i trendami. Jakich i ile produktów kosmetycznych stosuje współczesnych mężczyzna? Jaki wpływ wywiera metroseksualność, spornoseksualność i lumberseksualność na częstotliwość i ekspozycję produktów kosmetycznych dla mężczyzn? Czy dzieci poniżej trzeciego roku życiu powinny być traktowani łącznie w ocenie narażenia? Na ile dziennie składników kosmetycznych naraża się współcześnie kobieta? Jakie mamy wyzwania wobec oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych w postaci np. aerozoli, proszków? Czy te czynniki wpływają na poszukiwanie niszy wśród odbiorców? Te i inne wybrane zagadnienia zostaną poruszone na warsztatach poświęconych współczesnym problemom i wyzwaniom w ocenie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych.

dr Kamil Jurowski, Toksykolog, safety assessor – specjalista ds. oceny bezpieczeństwa
Toksykolog, safety assessor – specjalista ds. oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych. Lider w Polsce w zakresie oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych. Kreator i pomysłodawca wielu innowacyjnych receptur produktów kosmetycznych. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, doktor nauk chemicznych, specjalności: toksykologia, spektrometria mas, chromatografia, biochemia lipidów, biochemia kliniczna, biochemia analityczna. Jest pasjonatem dydaktyki, prowadzi wykłady monograficzne z “Toksykologii kosmetyków”, “Podstaw toksykologii” oraz ćwiczenia – “Metody oceny działania kosmetyków”. Prowadził również na zaproszenie wykłady z toksykologii oraz oceny bezpieczeństwa na studiach podyplomowych „Jakość i bezpieczeństwo kosmetyków” na Uniwersytecie Łódzkim oraz wykłady i ćwiczenia na studiach stacjonarnych II stopnia „Przemysł farmaceutyczny i kosmetyczny” na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Współredaktor i redaktor „Toksykologii – tom 1 i 2”, PZWL, Warszawa 2020 – nowoczesnego podręcznika do toksykologii w Polsce. Współautor podręcznika „Toksykologia i ocena bezpieczeństwa kosmetyków” PZWL 2019. Współautor podręcznika „Kosmetologia, t. 2” (red. Anna Kołodziejczak), PZWL, Warszawa 2020. Autor artykułów dotyczących oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych w kwartalnikach – Świat Przemysłu Farmaceutycznego oraz Kwartalnika Chemicznego – Prawo i Wiedza. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na stronie internetowej i blogu: kamiljurowski.com

18. LISTOPADA - ŚRODA

9.00 - 10.30
BLOK V. JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO NA KAŻDYM ETAPIE PRODUKCJI
9.00 - 9.30
Zapewnienie jakości na każdym etapie produkcji

Zapewnienie jakości na każdym etapie produkcji

Przedstawiciel fabryki L’Oréal Warsaw Plant
10.00 - 10.30
Certyfikacja kosmetyków organicznych i naturalnych – wydatek czy inwestycja?

Certyfikacja kosmetyków organicznych i naturalnych – wydatek czy inwestycja? 

 

Anna Turek. Regulatory Affairs and Raw Material Assessment Senior Specialist, NUCO
10.30 - 11.15
Przerwa kawowa - rozmowy biznesowe przy stoiskach
11.15 - 13.30
BLOK VI. PRODUKCJA I MASZYNY. NOWOCZESNA FABRYKA – NOWOCZESNE TECHNOLOGIE I URZĄDZENIA – PROCES PRODUKCJI UKIERUNKOWANY NA DOSKONAŁOŚĆ
11.15 - 11.45
Industry 4.0 – realne korzyści z zastosowania nowych technologii przed i w czasie epidemii COVID-19

Industry 4.0 – realne korzyści z zastosowania nowych technologii przed i w czasie epidemii COVID-19

Przedstawiciel fabryki L’Oréal Warsaw Plant
13.00 - 13.30
Gotowi na przyszłość – zastosowanie nowych technologii w magazynie

Gotowi na przyszłość – zastosowanie nowych technologii w magazynie

Przedstawiciel fabryki L’Oréal Warsaw Plant
13.30 - 14.45
Lunch
14.45 - 16.30
BLOK VII. RYNEK I KONSUMENCI. ZMIANY NA RYNKU A OCZEKIWANIA KONSUMENTÓW
14.45 - 15.15
Healthy Beauty. Czyli o tym jak trendy konsumenckie wpływają na standardy higieniczne w fabrykach L’Oréal

Healthy Beauty. Czyli o tym jak trendy konsumenckie wpływają na standardy higieniczne w fabrykach L’Oréal

Przedstawiciel fabryki L’Oréal Warsaw Plant
15.45 - 16.15
Strategia marki kosmetycznej - dlaczego warto?

Strategia marki kosmetycznej – dlaczego warto? 

Małgorzata Włodarczyk, Niezależny Ekspert
16.15- 16.45
Przerwa kawowa - rozmowy biznesowe przy stoiskach
16.45 - 18.00
Warsztaty
Kryzys przyjdzie - czy jesteś na niego gotowy?

Kryzysy były, są i będę! W skali mikro, makro i globalne. COVID-19 postawił firmy w całkowicie nowej sytuacji, z którą nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia:  zapaść rynku i sprzedaży, problemy finansowe, kłopoty z dostawcami i klientami, być może konieczność redukcji zatrudnienia, całkowicie nowe oczekiwania konsumenckie, nowa „rzeczywistość”. Nie wiemy co przyniesie nam przyszłość. Badania potwierdzają, że dobrze przygotowane firmy wygrywają ta walkę w trudnym kryzysowym czasie. Przygotuj się na następny kryzys! Pigułka praktycznej wiedzy. Zapraszamy serdecznie!

Krzysztof Pawłowski, Partner Zarządzający, LeanAction

Beata Elert, Plant Director, Operations Director, Interim Manager
Beata Elert- Dyrektor operacyjna i zarządzania łańcuchem dostaw, Interim Manager w firmach FMCG: m.in. Lu Polska, Lisner, Polmos Żyrardów, DAX Cosmetics, prowadziła projekty interim w Kongsberg Automotive i Bounty Brands. Ekspert optymalizacji procesów, restrukturyzacji, zarządzania ludźmi, zarządzania projektami i change management. Na stałe współpracuje z magazynami Production Manager i Logistics Manager.


Krzysztof Pawłowski- Partner Zarządzający Lean Action Plan. Specjalista w zakresie organizacji i optymalizacji procesów w firmach, na co dzień przyspiesza ich rozwój. Ekspert w dziedzinie zmniejszania kosztów, zwiększania efektywności procesów, angażowania pracowników. Jego misją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem- twórca kursów managerskich, autor artykułów. Z powodzeniem realizował projekty w różnych branżach (przetwórstwa metali, tworzyw sztucznych, okiennej i poligraficznej) i obszarach (produkcja, sprzedaż).

Rejestracja

Zgłoś swój udział w Kongresie i ciesz się licznymi profitami z uczestnictwa w Konferencji!
Dla producentów Rejestracja online
Dla dostawców Rejestracja online