Najbliższa konferencja

  • 000

    Dni

  • :
  • 00

    Godzin

  • :
  • 00

    Minut

  • :
  • 00

    Sekund

Zobacz co ciekawego w programie konferencji!

Zachęcamy do zapoznania się ze wstępnym programem merytorycznym 9. Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego. W tym roku do grona prelegentów dołączyli praktycy z takich firm jak Bell PPHU, NUCO E. i G. Kosyl s.j., Avon Operations Polska, Dr Irena Eris oraz L'Oreal Warsaw Plant.

Program został podzielony na siedem bloków tematycznych. Poniżej prezentujemy kilka wybranych tematów, które zostaną zaprezentowane w trakcie konferencji, która odbędzie się w dniach 13-15 listopada b.r. w Hotelu Narvil w Serocku.

  • Inspirujące, zaskakujące i skuteczne opakowania w branży kosmetycznej
    dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel
     
  • Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV - kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek?
    Magdalena Metzler, Project Manager Centrum Badawczo-Rozwojowego Politech
     
  • Jak stworzyć inkluzywny produkt spełniający wymagania współczesnych konsumentów
    Karolina Krupińska, Senior Development Chemist, Aston Chemicals Ltd.
     
  • Kontrola jakości surowców kosmetycznych- rutyna czy konieczność? Wykorzystanie danych kontroli jakości w ocenie ryzyka surowców kosmetycznych
    Emilia Krajda-Pilarz, Kierownik Kontroli Jakości Pełnomocnik ds. SZJ, BELL PPHU
     
  • Produkty do ust – nowości, trendy na świecie i nowe formy
    Aneta Łękawska-Wąs, R&D Manager, NUCO E. i G. Kosyl s.j.
     
  • Metale ciężkie w kosmetykach kolorowych. Ocena bezpieczeństwa
    Agnieszka Litwin, NUCO E. i G. Kosyl s.j.
     
  • Produkty kolorowe do oczu – trendy, nowości, technologie
    Justyna Jastrzębska, Senior Development Chemist, EMEA R&D TSO, Avon Operations Polska
     
  • Witamina C - czy wiemy już o niej wszystko?
    Katarzyna Równy, Scientific Specialist, Dr Irena Eris
     
  • Alianse Strategiczne – jako nowa forma rozwoju portfolio?
    Sofia Lelakowska, Head of Global Beauty Alliances, AVON
     
  • Nowoczesny zakład kosmetyczny - w pogoni za trendami
    Ewa Urbaniak, Plant General Manager, L’Oreal Warsaw Plant
     
  • Klient nasz Pan – poznaj i wyprzedź potrzeby swojego konsumenta – europejskie trendy konsumenckie
    Marta Panasiuk, Trend and Innovation Analyst, Mintel
     
  • Rola reputacji marki w budowaniu pozycji rynkowej. Prezentacja wyników badania reputacji wybranych marek kosmetycznych
    dr Tomasz Baran, partner merytoryczny w panelu badawczym Ariadna, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

 

Szczegółowy program można pobrać tu.