Najbliższa konferencja

  • 000

    Dni

  • :
  • 00

    Godzin

  • :
  • 00

    Minut

  • :
  • 00

    Sekund

Coroczne spotkanie branży kosmetycznej tym razem w łódzkim Ambasadorze

10. Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego coraz bliżej. Zdaniem dotychczasowych uczestników wydarzenia, kongres ten ,,na dobre wpisał się w kalendarz corocznych wydarzeń krajowej branży kosmetycznej”.

W dniach 19-20-21 listopada hotel Ambasador Premium w Łodzi znajdzie się w samym centrum uwagi branży kosmetycznej, która zbierze się podczas kolejnego Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego. Jak co roku, wydarzenie odbędzie się razem z bliźniaczym Kongresem Świata Przemysłu Farmaceutycznego, czego bezpośrednim efektem jest doskonała integracja pomiędzy branżami kosmetyczną i farmaceutyczną. Wydarzenie jest adresowane m.in. do właścicieli zakładów produkujących kosmetyki, prezesów, pracowników działu Badań i Rozwoju, pracowników działu Jakości i Bezpieczeństwa, działu Zaopatrzenia, działu Utrzymania Ruchu, technologów, inżynierów procesów, pracowników działu Planowania Produkcji, działu Pakowania oraz dostawców produktów i usług.

Każdy dzień kongresu to nieporównywalna dawka merytoryki podczas wykładów podzielonych na bloki tematyczne, którym towarzyszą biznesowe rozmowy oraz przyjazna, partnerska atmosfera. Pierwszy dzień zakończy się wieczorem integracyjnym, drugi uwieńczy uroczysta gala, natomiast trzeciego dnia rano odbędzie się wycieczka typu case study do fabryki firmy Albea. W hotelu Ambasador Premium kongres gościł już w roku 2017 i został bardzo pozytywnie zapamiętany przez uczestników.

Co w programie

Tegoroczny program merytoryczny kongresu obfituje w najgorętsze tematy, a pośród omawianych podczas wykładów zagadnień pojawią się trendy opakowaniowe i surowcowe, kierunki rozwoju branży, trendy konsumenckie, technologie wykorzystywane w przemyśle kosmetycznym czy kwestie z dziedziny badań i rozwoju. Uczestnicy posłuchają o tym jak za pomocą opakowania można zaskoczyć klienta, jak dowieść naturalności i organiczności produktu, o trendach w kosmetykach kolorowych i pielęgnacyjnych oraz o wykorzystaniu systemów informatycznych w digitalizacji i zarządzaniu firmą kosmetyczną. Wykłady będą odbywały się jeden za drugim, z kilkoma przerwami na kawę czy lunch, więc uczestnicy z pewnością będą bardzo zajęci.

- To 2 dni maratonu wykładowego, niemniej jednak spędzone w miłej atmosferze. Rozmowy z branżowymi kolegami z dala od codziennych spraw często są bardzo inspirujące – mówi Ewa Kubis-Jarzec, dyrektor ds. Badań i Rozwoju Jago-Pro Sp. z o.o., która gościła na 9. Kongresie Świata Przemysłu Kosmetycznego.

Twoje nowe możliwości

Poza przebogatym programem merytorycznym oraz rozrywkowym, do dyspozycji uczestników będą również firmy świadczące usługi dla przemysłu kosmetycznego, które zaprezentują swoją ofertę na stoiskach wystawienniczych, rozstawionych w sąsiedztwie sal konferencyjnych. Jest to zatem również okazja do poznania nowych dostawców i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Na kongresie spotkają się więc m.in. producenci kosmetyków i leków, dostawcy surowców, maszyn, urządzeń laboratoryjnych, opakowań oraz rozwiązań stosowanych w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Dzięki wspólnej organizacji z Kongresem Świata Przemysłu Farmaceutycznego, dostawcy mają możliwość dotrzeć ze swoją ofertą do obydwu branż, co dla nich jest atrakcyjną okazją biznesową.

O możliwościach, jakie niesie Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego mówi Aneta Łękawska Wąs, R&D Manager w firmie NUCO E. i G. Kosyl s.j.:

Kongres jest wydarzeniem, które umożliwia podzielenie się wiedzą, nowościami, pomysłami z innymi uczestnikami. Bardzo dobrze, że są wystawcy, którzy mają swoje prezentacje. To również pozwala na znalezienie intersujących rozwiązań w firmie. 9. Kongres był dla mnie źródłem nowych inspiracji.

Honorowy Gospodarz

Tradycją kongresu jest obecność Honorowego Gospodarza, którą to rolę w tym roku objęła Verona Products Professional, polska multibrandowa firma kosmetyczna, o bogatym portfolio osiągnięć rynkowych. Marki Verony dostępne są dzisiaj na każdym kontynencie, a sama firma może poszczycić się silną pozycją w branży pod kątem sprzedaży oraz marketingu, pomimo krótszego udziału w rynku niż część jej konkurencji. Jej główne pola działania biznesowego to eksport, sprzedaż krajowa oraz marki własne. Firma jest członkiem Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, a jej właściciel i prezes zarządu Andrzej J. Kozłowski nie ukrywa, że Verona mierzy wysoko i jako marka ma daleko idące plany na dalsze lata funkcjonowania.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Cykliczność wydarzenia i ciepłe opinie uczestników są najlepszym dowodem na silną pozycję kongresu pośród innych wydarzeń branżowych. Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej kongresu, gdzie obecnie znajduje się wstępny program merytoryczny (uaktualniany na bieżąco), a niebawem pojawi się również katalog elektroniczny tegorocznej, 10. edycji Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego.

Do udziału w kongresie zaprasza Organizator – Wydawnictwo Farmacom, wydawca branżowych kwartalników oraz organizator jedynych w Polsce Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days.

Więcej informacji o kongresie znajduje się na oficjalnej stronie imprezy: www.kongres-kosmetyczny.pl.

O kongresie przeczytasz również na naszym koncie LinkedIn.